sobota, 9 lutego 2013

Coma

Jak napisałam na samym początku, będę zamieszczała również moje inne zainteresowania.
Dzisiaj przedstawię Wam mój ulubiony zespół. Kocham ich (a w szczególności Roguca) za cudowną muzykę jaką tworzą oraz niewyobrażalnie pozytywną energię którą dają w czasie koncertów. Jak już wiadomo, chodzi mi o Come;)



Wczoraj wydali nowy album po angielsku "Don`t Set Your Dogs On Me".
Zamierzam ją niebawem przesłuchać, ale myślę że nic nie przebije ich trzech genialnych pierwszych płyt (zwłaszcza "Pierwsze wyjście z mroku").
Teraz możecie ich posłuchać w escerock jako weekend z grupą Coma.

Niewyraźne (ale jest!) zrobione przeze mnie zdjęcie Piotra na Międzynarodowych Targach w Poznaniu 26.10.2012. Chłopaki zawsze dają czadu.

 

A to namalowany przez koleżankę dla mnie Roguc


Pozdrowienia dla wszystkich fanów Comy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz